Vielä on useita intranet- ja digitaalinen työympäristö -aiheisia seminaareja tarjolla loppuvuonna, meillä ja Euroopassa. Jos ensi vuoden työlistalla on intranetin tai sisäisen digitaalisen työskentelyn kehittämistä tai uudistamista, näistä seminaareista ja koulutuksista löydät varmasti ideoita, inspiraatiota, tukea ja kontakteja kehitystyöhön!
7.–9.11.2017
J. Boye Aarhus 17, Aarhus
”The J. Boye Aarhus 17 international conference will give you valuable insights and inputs on the latest trends and developments in the digital world.”
Sisäisen viestinnän, työhyvinnoin ja digitaalisen työskentelyn kannalta relevanteimmat tämän vuoden seminaaritrackit ke 8.11. Digital Workplace ja to 9.11. Employee Experience.
Myös lukuisia muita digitaalisen maailman trackkejä, joissa asiantuntijapuheenvuoroja, round table -keskusteluja ja caseja, kuten digitaalisen viestinnän päällikön Seniha Cihangirin esittämänä vero.fi-uudistus, jota me tämänkin blogin taustalla olevat north patrolilaiset olimme sparraamassa.
Järjestäjä: J. Boye Group
20.11.2017
SMILE London 2017
SMILE tarkoittaa ‘social media inside large enterprises’. Konffa keskittyy sekä sisäiseen someen (ESN, Enterprice Social Networking) että ulkoiseen someen (Social Media).
Keskustelussa mm. Workplace by Facebook, caseina mm. Pandora, Pladis, ja Bank of England.
Järjestäjä: Simply Communicate
26.–29.11.2017
Intra.NET Reloaded, Lontoo
Brittein saarten ehkä merkittävin alan seminaari yhdistää liiketoiminnan, viestinnän, tiedonhallinnan, HR:n ja teknologian, tavoitteena rakentaa yhteistä ymmärrystä ja vähentää kuiluja eri asiantuntijoiden välillä, kun yhteisenä tavoitteena on intranetien, yhteistyöskentelyn ja tiedolla johtamisen kehittäminen.
Yli 150 osallistujaa, caseissa mm. IMF, Rolls-Royce, Beiersdorf, Moody’s, Stora Enso, White & Case, Airbus, Boehringer-Ingelheim, Bosch, ja BBC.
Järjestäjä: We.Conect
28.11.2017
Käyttäjälähtöinen intranet -koulutus, Helsinki
Tämän blogin päätoimittajan, Perttu Tolvasen, vetämä intranet-koulutus, joka on erityisesti hyödyllinen intranet-uudistusta pohtiville.
Järjestäjä: Alma Talent
28.11.2017
SharePoint ja Office 365 Hyvät, Pahat ja Rumat -seminaari, Helsinki
IITC:n ja Onsightin järjestämä, omien sanojensa mukaan ”Suomen laajin SharePoint- ja Office 365 -toteutuksista kertova case-pohjainen tapahtuma”. Hyvin fokusoitunut SharePointin ja O365:n uusien ominaisuuksien ja mahdollisuuksien esittelyyn, jotka puhuttelevat erityisesti teknisempää väkeä. Käytännön caseinä mm. Kevan tiedonhallintaprojekti, Vantaan O365- ja Azure-käyttöönotto, Vehon O365-intranet (ks. aihetta sivuava blogipostauksemme), HSY:n työryhmätyöskentely O365:ssä.
Allekirjoittanut jakaa puheenvuorossaan viestinnällisen intranetin sisältösuunnittelun parhaita käytäntöjä, kun intranet-alustana on käytössä O365/SharePoint Online. Mitkä ovat O365:n mahdollisuudet ja miten niitä kannattaa hyödyntää? Entä mitä rajoitteita tulee huomioida?
PS: Intranet-tapahtumia on listattu maailmanlaajuisesti mm. Intranet Focuksen sivuilla sekä eurooppalaisia tapahtumia Intranetizen sivuilla.
Tarvitsetko tukea intranet-uudistukseen?
Ota yhteyttä North Patroliin! Autamme valmistelemaan ja ostamaan verkkosivusto-, intranet-, extranet- ja verkkokauppaprojekteja. Olemme järjestelmätoimittajista ja digitoimistoista riippumaton konsulttiyhtiö. Toimimme neuvonantajana, joka ajaa etuasi ja auttaa löytämään parhaat ratkaisut verkkopalvelujen kehittämistarpeisiisi. Meiltä saat tukea hankkeiden suunnitteluun, vaatimusten määrittelyyn, tarjouspyyntöjen laadintaan, kilpailuttamiseen, sopimusneuvotteluihin sekä teknologia- ja toteuttajavalintoihin.
Tilaa blogin ”parhaat palat” -uutiskirje, joka ilmestyy noin neljä kertaa vuodessa.
Kommentoi